Rotten Inside

๑๑๑

utterly depraved & quietly losing control.

Dick stories and anime.

My coworker describing my life in the most concise way possible

Stan Lee is sitting across from me in the airport waiting area i-

:|

Edit: as I’m sat here reading some hc thorki smut on my kindle lmao I’m going to hell
I really truly should not have indulged in this purchase but…I mean, HOW COULD I NOT? IT’S SO PRETTY AND THEY WERE HAVING A SALE. 
Just gonna invocate/evocate all of the things now lolbai

I really truly should not have indulged in this purchase but…I mean, HOW COULD I NOT? IT’S SO PRETTY AND THEY WERE HAVING A SALE. 

Just gonna invocate/evocate all of the things now lolbai

The Buddhists say if you meet somebody and your heart pounds, your hands shake, your knees go weak, that’s not the one. When you meet your ‘soul mate’ you’ll feel calm. No anxiety, no agitation.

Monica Drake, Clown Girl (via niuniente)

(Source: larmoyante)

thank the gods I sealed my make up before the panic! concert tonight cos the TEARS during some of those songs were very sudden and took me way by surprise.

Dallon Weekes is such a babe I can’t even handle it UGHUGHUGUHG

Brendon’s backflips make my heart lurch (mostly out of fear even tho I know he does them all the time. STILL YOU GUYS.)

and that Bohemian Rhapsody interlude was just. Yes. All the tears. Even the parents of the teeny boppers belting it out. The Wayne’s World clip playing on the jumbo screens. All of it was perfection.

They put on a damn good show. The only flaw I find is that they rush through the whole set too much. Perhaps to squeeze in as many songs but still, the talking between is a favorite part of going to concerts. If I wanted to hear the songs all the way through like that I could just make a playlist y’know? IDK, maybe I got spoiled by MCR and Gerard’s incessant need to talk lmao

Either way, good night indeed. The Greek is an amazing outdoor venue and my seat was amazing.

Also, shoutout to the dumb girls behind me making fun of me for going to a concert by myself. I’ll be laughing when one of you fucks all your boyfriends. Laughing and completely enjoying my next concert by myself. Nertz to y’all~

my fucking eye has literally been twitching for like a month straight, maybe even longer, and its officially driven me fucking insane nothing i do that usually makes it stop is working! not even wearing my eyepatch for extended periods of time, which usually does the trick. 

im at my wits end and i know its not gonna go away anytime soon because i’ve got some very sudden MAJOR shit im stressing over and I can tell its aggravated it because the twitching before was minimal but now its like full on lower lid twitch and jsute kfjafjafjalkf STUPID NEUROLOGY

One of these days you guys, one of these days I’m just gonna go fucking Jack the Ripper on my reproductive organs.

Just fucking ice cream scoop all that shit out of there.

shinui:

Sleeping like the dead.

shinui:

Sleeping like the dead.
tags → #me #mir #life 

oh gods so the work!crush was chatting to me today right, when I got distracted by his name badge for some reason and saw that he had a random sticker of a duck on it and my brain momentarily lapsed because all I could think of was Nitori and now I just-I can’t. He’s even more adorable to me now ffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

I’ve had to take two lunches (aka the equivalent of almost doing a double shift pretty much) per each shift I’ve had the past three days and I wasnt even supposed to work two of those and for more than half of a shift i was drugged the fuck up on too much benadryl

basically i have no idea what the fuck is going on in the world outside my job and my bed

i curse every single asshole that decided to shop for back to school shit AT THE LAST GOD DAMN MINUTE. I hope you and or your dumb shit children flunk so bad you/they get held back twice.

So my co-worker is coming over to my house tomorrow to dye her hair and hang out and I’m trying to take advantage of this time spent just chillin by getting her into at least ONE of my shows but I’m super torn on which one! 

I wanna do Tiger & Bunny (I told her I was gonna turn her into an anime nerd and I figured that was a great and easy one to get her started) BUT I also want to get her started on The Almighty Johnsons cos I need her to fully understand the shit I’ve been blabbing to her about for well over a year now.

GAH! Maybe we can do the first four of T&B since they have then dubbed on Hulu and we can watch that on my telly and then like the first two of TAJ?? *wibbles* I just can’t wait to turn her into a nerd lolol

My very detailed and thought provoking notes I like to take on my kindle

My very detailed and thought provoking notes I like to take on my kindle

I give myself simple, ridiculous problems to focus on so I don’t spend my time dwelling on the complicated ones that just make me want to crawl six feet under.

I prefer the ones that keep me busy to the ones that cripple me.

tags → #life 

Today on my lunch at work I walked into the break room to microwave my food and I looked over at the TV to see what everyone was watching and I legitimately immediately noped the fuck back out of the room because they were watching Toy Story 3 and it was towards the end already and I just can’t I literally have not seen that movie again since I saw it in the theater because it physically hurts me to watch it.

So I read some smut and drank water and ate my boss’ stale chips instead

Do you ever get a crush on somebody but like, it never really turns into proper feelings its more so "gosh you’re cute and you make the days a little brighter and it bums me out when I don’t see you and you make me smile like a goof and get stupid butterflies but its fun" but you don’t really ever see yourself actually dating this person? Not because of any fault on their part of course but its just…nice; to have a simple little dumb crush without any angst attached to it.

Bless those moments in life 

Lord knows it keeps many a person sane